دنبال بهترین مجله برای مقاله خودت میگردی؟

با استفاده از فیلتر، چکیده یا کلمات کلیدی و سایر جزئیات، در کامل ترین مرجع مجلات دانشگاهی کشور جستجو کنید.

مجله یاب فارسی اولین سامانه تخصصی فهرست و یافتن مجله مناسب برای انتشار پژوهش های دانشجویان، اساتید دانشگاه و پژوهشگران است که فهرست کاملی از مجلات علمی کشور ایران ارائه می کند. این سامانه از آدرس اینترنتی www.journalfinder.ir قابل دسترس است. برای یافتن مجلات باید از بخش مجلات سامانه یعنی این لینک – مجله‌یاب استفاده کنید. مجله یاب فارسی از دو موتور جستجو با دو الگوریتم متفاوت برای یافتن مجلات استفاده می کند.

شما میتوانید تمام ویژگی های مجله مورد نظر خودتان را به راحتی در مجله یاب بررسی و انتخاب کنید. از محل نمایه سازی و اعتبار مجله گرفته تا هزینه ها و زمان مورد نیاز برای انتشار مقاله تان. در حال حاضر هنوز خدمات این سامانه رایگان است. پس سریع و آسان شانست رو برای پیدا کردن مجله مناسب و چاپ مقاله پژوهشی خودت در مجله امتحان کن.

سامانه مجله یاب فارسی

سامانه مجله یاب فارسی

مناسب ترین مجله برای مقاله خود را با مجله یاب فارسی پیدا کنید.

JournalFinder.ir از یک الگوریتم یادگیری ماشین همراه با فیلتر ویژگی های مجلات برای ایجاد لیستی از مجلات مناسب برای انتشار پژوهش ها و تحقیقات پژوهشگران ارائه می کند.

حداقل اطلاعاتی که الگوریتم به آن نیاز دارد انتخاب حداقل یکی از ویژگی های مجلات مدنظر شما است، به طوریکه هرچه تعداد ویژگی ها بیشتر شود مجله مناسب تری را با دقت بشتری به شما معرفی می کند. اما درج عنوان یا چکیده شما به الگوریتم کمک می کند تا Journalfinder.ir مجلات مناسب را بر اساس الگوریتم یادگیری ماشین جستجو و به شما معرفی کند.

وقتی روی «جستجو» کلیک می‌کنید، این سامانه فارسی یک «فهرست» از نتایج مجلات مناسب پژوهش شما بر اساس فیلترها و چکیده شما ایجاد می‌کند (+ عنوان اگر آن را وارد کرده باشید). سپس این “فهرست” با “پروفایل” مقالات منتشر شده قبلی برای همه مجلاتی که در وزرات علوم و ISC نمایه شده اند مقایسه می شود.

سپس JournalFinder.ir فهرستی از مجلات ارائه می کند که تحقیقات مشابهی را بر اساس “پروفایل” مدنظر شما منتشر کرده اند. فهرست به طور خودکار با بهترین مجله منطبق برای تحقیق شما در بالای لیست رتبه بندی می شود (اما شما می توانید لیست را بر اساس اولویت های دیگر مرتب کنید).

اگر می‌خواهید درباره نحوه عملکرد JournalFinder.ir اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفاً به صفحه سؤالات متداول ابن سامانه را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

74 + = 80