ارائه لیست بهترین انتشارات کشور ایران و فهرست معروف ترین و برترین های ناشرین و پرفروش ترین های انتشارات موضوع این مقاله در انتشارات بنیان بیان میباشد. تاریخ چاپ کتاب و تنوع نشر در ایران به زمان های بسیار دور برمیگردد، نشر و انتشار و کلمه چاپ کتاب از قرن ۷ هجری و هم زمان با رواج یافتن چاپ پول کاغذی وارد فرهنگ ایرانیان شد. زمان حال و در واقع قرن حاضر در واقع اوج شکوفایی صنعت انتشار و چاپ کتاب میباشد. ناشرین و مراکز انتشاراتی و چاپ کتاب متعدد موجب رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج آگاهی و فرهنگ کتاب خوانی شده است. به همین جهت در این مقاله به معرفی برخی از بهترین انتشارات ایران میپردازیم.

معرفی بهترین انتشارات ایران
انتشارات ایران

ناشرین ایران
نشر بنیان بیان

انتشارات بنیان بیان در صنعت چاپ کتاب و اخذ مجوزهای اداری مربوطه دارای تیم حرفه ای از ویراستاران، طراحان گرافیک است که از ابتدای مراحل آماده سازی چاپ کتاب تا چاپ کتاب پا به پای و در کنار نویسندگان و مولفان می باشد و یکی از بهترین انتشارات ایران است. از نقاط قوت نشر بنیان بیان، موضوعات و زمینه کاری متنوع چاپ کتاب از موضوعات علمی تا موضوعات فرهنگی، اجتماعی و عمومی است.

خدمات انتشارات بنیان بیان:

اخذ و دریافت مجوز چاپ کتاب
صفحه آرایی کتاب
طراحی جلد کتاب
ویراستاری کتاب
ترجمه
اکسپت مقالات
استخراج کتاب از پایان نامه
مشاوره در زمینه ی چاپ و تالیف کتاب

نشر بنیان بیان

معروف ترین انتشارات کشور کدام است؟ لیست ناشرین معتبر

نشر بنیان بیان از پر کارترین ناشرین فعال در کشور است و در این مقاله لیست سایر معروف ترین و معتبرترین انتشارات برای شما لیست شده است.

مزایای چاپ کتاب در نشر بنیان بیان:

حفظ امتیاز و حق چاپ کتاب برای صاحب اثر برای همیشه
عرضه کتاب در کتابخانه دیجیتال انتشارات بنیان بیان
عرضه کتاب در فروشگاه اینترنتی انتشارات بنیان بیان
طرح جلد رایگان
شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب و ارائه آثار شما به مخاطبین

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل چاپ کتاب داستان، ثبت سفارش چاپ کتاب شعر با تیراژ کم و یا دریافت مشاوره رایگان در خصوص چاپ کتاب علمی، همین حالا با کارشناسان انتشارات بنیان بیان تماس بگیرید.

تماس با نشر بنیان بیان

 

انتشارات امیرکبیر

انتشارات امیرکبیر در سال 1328 فعالیت خود را به عنوان یک نشر خصوصی در خیابان ناصرخسرو تهران آغاز کرد. پس از انقلاب به دلیل مشارکت این نشر با حکومت پهلوی، مدیر آن راهی زندان و مدیریت انتشارات امیرکبیر به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شد. پیش از واگذاری، انتشارات امیر کبیر به همراه دیگر موسسه های زیر مجموعه خود بیش از دو هزار و هشتصد عنوان کتاب به چاپ رسانده بود که متاسفانه پس از واگذاری انتشارات به مدت بیش از یک دهه هیچ کتاب و حتی عناوین قبلی نیز تجدید چاپ نمی شد که در نهایت این رویه با تغییر مدیریت دست خوش تغییر شد و انتشارات جان تازه گرفت.
انتشارات فرا مرزی امیرکبیر متشکل از بخش های مختلفی چون بخش علمی فرهنگی، بازرگانی و توزیع کتاب، روابط عمومی و امور بین الملل و چاپخانه می باشد.

 

نشر ققنوس

امیر حسین زادگان (موسس انتشارات ققنوس) کار خود را در سال 1350 با کتابفروشی امیر شروع کرد. در سال 1356 انتشارت ققنوس را تاسیس کرد. اولین کتاب منتشر شده در این انتشارات پوراندخت نام دارد. همچنین نکته جالب کار این جا است که امیرحسین زادگان در سال 1376 مرکز پخش ققنوس را نیز تاسیس کرد که کتاب ها را به بهترین نحو به دست تمام خریداران و خوانندگان برسد. مجموعه ققنوس باع

 

انتشارات ثالث

انتشارات ثالث در سال 1375 کار خود را شروع کرده است. حوزه فعالیت انتشارات ثالث در حوزه علوم انسانی، تاریخ، ادبیات، فلسفه، علوم اجتماعی، روان شناسی و هنر می باشد. کتابفروشی ثالث در سال 1383 در کریمخان تهران تاسیس شد که دارای 800 متر مربع فضا در چندیدن طبقه است. این مجموعه قصد دارد که شعبه جدید خود را در فضای 1000متر مربع در مجموعه لوکس ایران مال افتتاح کند. برای نشر ثالث تولید یک کتاب باکیفیت بسیار مهم است و سپس بعد از آن عرضه و معرفی آن اهمیت پیدا می کند.

نشر سوره مهر

انتشارات سوره مهر یکی از ناشرین بزرگ و به نام در زمینه توسعه فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی است که با سیاست گذاری درست و به کمک یک گروه متخصص در زمینه نوآوری در تولید و بهبود روندهای بازار نشر و نیز کارشناسان خبره تولید محتوا توانسته است در عین تاکید بر ارزش های فرهنگی به اهداف خود تحقق بخشیده و نام خود را به عنوان یک ناشر بزرگ به ثبت برساند. انتشارات سوره مهر رسالت اصلی خود در جهت ترویج اخلاق اسلامی و تبدیل شدن به ناشر نخست کشور در زمینه اندیشه و هنر انقلابی اسلامی به انجام رسانده است و در حال حاضر،‌ توجه خود را بر روی گسترش روابط و تثبیت جایگاه خود در عرصه بین المللی و جهانی معطوف ساخته است.

پرفروش ترین انتشارات ایران کدام است ؟

نشر بنیان بیان

نشر بنیان بیان، یکی از پرکار ترین ناشران ایران در این مقاله، با جمع آوری لیست کاملی از بهترین انتشرات کشور به شما کمک میکند تا بتواند پرفروش ترین های نشر ایران را بیابید. در نشر کتاب و نوشته های خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

58 − 56 =